piatok 15. mája 2009

Tiger I final version- 1.časť







Stavbu som začal niekedy pred novým rokom(2009). Stavebnica je podľa mňa veľmi kvalitná. nieje to síce dragon ale mne vystačila. Vo veži je veľmi malý náznak uzáveru kanónu, a celý interiér aspoň veže by si zaslúžil doplnky. Napodoboval som pastu zimmerit pomocu tmelu miliput. Zimmerit som robil podľa návodu(takže 5mm v mierke 1:35) myslím si že je to veľa ale nechal som to tak. Aj exteriér by si zaslúžil doplnky. Aspoň blatníky a mriežky nad motory. Blatníky som musel tým pádom ztesnšiť na vyditeľných miestach. Jeden blok blatníka na pravej strane som odrezal a na iných som naznačil priestrely a trochu som ich poohýbal. Najprv som si vybral storj z normandie číslo 007, ale pri usadzovaní dekálov mi číslo na pravej strane na veži začalo protestovať. Kým som sa ho snažil usadiť, bolo tak zmäkčené že sa najprv roztrhlo a potom úplne zdeformovalo. našťastie neboli nanesené žiadne iné dekály. Preto som musel prestúpiť na inú kamufláž. Zvolil som si tigra z talianska. Kamufláž bola podobná, preto som len trochu pozmenil niektoré polia. Pri nanášaní dekálov som si už dával väčší pozor a pomocou dekálových vodičiek sadli prefekne aj na zimmerit. Stavebnica ponúka aj figúrku celkom pekne spracovanú s výberom dvoch hláv. Tvár som farbil olej.farbami, lae po niekoľko násobných nevydarených pokusoch som to vzdal a prešiel na metódu známeho modelára(JOAQUIN GARCÍA GAZQUEZ), ktorý svoj postup prezentoval v časopise MODELÁŘ 3/09. ja som postup zmelil len v pomere farieb. Kde som použil farby Vallejo (6xDark Flesh 927+3x english uniform 921+2x scarlet 817) pre ztavenie som použil veľmi nariedenú základnú zmes do ktorej som pridal 2 kvapky english uniform 921. a na zosvetlenie Sunny skin tone 845.






Nabudúce: dokončenie modelu

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára