piatok 15. mája 2009

U.S. M20 Armored utility car






Stavebnica je od firmy TAMIYA s peknými detailami, ale niektoré časti mi nepasovali dobre. Je dosť pravdepodobné, že to bolo len mojimi rukami. detaily sú na niektorých dieloch trochu hrubé napr.: ochranné rámy predných svetiel. Model má odkrytý bojový priestor, preto sa firma s interiérom vyhrala. Do krabice pribalila aj dve figúrky. vodiča a asi veliteľ posádky s ďalekohlľadom pri ksichte. figúrky majú pekné detaily, hlavne čo sa týka tvárií. Vyhadzovače na niektorých dieloch som vtdey neriešil. Vzorky kolies sú jednoducho Super, ako aj podvozok sa dá ľahko a pekne postaviť. jediná nevýhoda podvozku je, že sa nedajú otočiť predné kolesá. na pružinách je dosť viditeľná deliaca rovina, ktorú som odstránil jemným tlakom skalpelu. Na farbenie som použil farby tiež TAMIYA. na olivovú som použil takmer 4 odtiene(olivová+khaki+buff+lesklý lak) na to nasledoval lesklý lak a dekály, matný lak a začiatok patiny som zahájil technikou fading a neskôr wash. zaprášenie som prvý krát robil pomocou pištole a farby XF-57 buff. Odreniny som znázorňoval olejovou farbou umbra pálená a zosvetlenou olivovu. Hviezdu v predu som nastriekal pomocou masky Eduard, ktorú som si požičal od Peťa Bednaříka z KPM Žilina. Podložku som si vyrobil zo zmesi sádry+vody+herculesu+preosiatej hliny+rašeliny. zmes som dotónoval farbami Tamiya. a po zaschnutí som prilepil molitanovú trávu., ktorú som musel tiež dofarbovať. Základ podložky tvorí nafarbený rámček na fotky, na ktorý som umiestnil popisku, ktorá je vytlačena na priesvitnú fóliu a podstrieknutá striebornou farbou.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára