piatok 15. mája 2009

US. M6 Dodge Anti-tank






Stavebnica je od firmy Bílek Hobby, nieje to žiadna sláva ale ako "ukľudňujúci" model je to postačujúce. Diely su v tmavozelenej až čiernej farbe, čo mi trochu robilo problém pri lepení. Figúrka zo stavebnice je príšerná, preto som túto "príšerku" ani nepoužil. stavba prebiehala bez vážnych komplikácií. Al aj tak som doplnil pár vecí ako napríklad lano na naviják zo stavebnice Panther G 1/48 od Tamiye, alebo natiahnutá vreckovka cez sedačky, ktorá naznačuje plachtovinu natiahnutú na sedačkách ktoré sa na skutočných vozidlách nachádzali. Farbu som použil ako aj v predchádzajúcom projekte M20 armored utility car, ale s prídavkom olive green. pneumatiky si pýtajú vylepšiť. Na tomto modeli som prvý krát použil pigmenty od MIGa . Hviezdu som na prednej kapote nastriekal bielou. Odreniny znázorňuje moja obľúbená olej. farba umbra pálená.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára