sobota 26. decembra 2009

Marder III Ausf.H (1.diel)

Po dlhšom rozmýšľaní som sa rozhodol pre toto pekné "vozítko" ... Nevedel som prečo ale vždy mo priťahovali "otvorené" vozidlá s namontovaným kanónom.


K stavebncici mám lepty od Eduarda a podvozok od Maquette... s Podvozkom som si nebol 100% istý hlavne veľkosťou pásov, napínacieho kolesa a zubov hnacieho kolesa. Stavebnica je na svoj vek podľa môjho názorú na celkom dobrej úrovni až na 100% absenciu detailov interéru pre vodiča. Do tohto priestoru je z časti vidieť. Mal som teda dve možnosti : Urobiť si celý interér svoj-pomocne alebo kúpiť odlievanú sadu od CMK... rozhodol som sa pre pre lacnejšiu ale za to riskantnejšiu cestu : Interiér vyrobiť od nuly. Začal som teda zháňaním podkladov, najlepšie fotky vytlačil a pomaly sa pustil do práce. A hned na začiatku som narazil na prekážku. Blok prevodovky. Vyrobiť ho na kolene nieje v v podstate možné a tesne pred tým ako som začal pátrať čo daľej napadlo ma že môžem použiť prevodovku z Hetzera (tiež podvozok 38t.) od Eduardu. rýchlo som ho rozbalil a prevodovu s vysielačkami a pár drobnosťami odlial v priebehu 2 dní. Na prevodovku som doplnil niekoľko desiatok detailov z plastových doštičiek a profilov, gulatín atp. Motorová prepážka je kombinácia upraveného originálneho dielu zo stavebnice a odliatku. (vďaka Peťo) ...