streda 5. augusta 2009

M7 Priest (2.časť)

Po dlhej prestávke som sa pomaly dostával zase k modelu. Pokračoval som teda dokončením a zostavením bojového priestoru kde je min. 60% detailov z leptaných dielov. Práca s leptami ma čím ďaľej tým viac baví, preto som chvíľu uvažoval nad tým že by som si dokúpil aj exterérovú sadu. To som ale v hlave zamietol, pretože náklad nad motorovom priestore bude takmer plný a vpredu moc detailov nedoplním a M7 sa mi s protiprachovými zástenami vôbec nepáči. Lepty aj tak veľmi pomohli celkovému výzoru interéru. Tmelenie ma čakalo aj v bojovom prestore. hlavne na veľkých dieloch, ako sú boky korby a čelný pancier. Po dolepení všetkých častí som sa pustil do farbenia... ! začal som podkladovou farbou, aby sa budúca olivová farba neodlupovala z podkladu. Použil som na to XF-20 Medium grey. Po zaschnutí som pokračoval 3 vrstvami olivovej farby. Nasledoval lesklý lak, ktorý všetko dokonale zafixoval a interér pripravil na patinu. Po dokonalom vyschnutí som začal už známou technikou wash a na veľkých plochách fading. Samozrejme dry-brush a nejaké tie odreniny a škrabance nesmú chýbať. Trošku pigmentami prebehnúť miesta kde sa najčastejšie pohybovala posádka... Motorová časť sa tiež nezaobyšla bez doplnkov, tentoraz už vlastných. (výfukové potrubie, vedenie k zadným svetlám, madlá a doplnenie pár matíc,...)