piatok 15. mája 2009

M4A1 Sherman 76mm



Model je vo vysokej kvalite, na ktorú môžme byť u firmy DRAGON zvyknutý. Pásy bolo treba pracne začistiť, ale myslím si že ak ich dobre zlepíme tak sa im asi nevyrovná ani pohyblivé pásy.
Stavebnica má kopu pekných doplnkov ako lepty, sústružená hlaveň alebo sústružené náboje. všetko lícuje bez problémov. chyby na hotovom modeli sú spôsobené mojou "krivou" rukou.
Často som používal farby revell aqua color. na odtieň olivovej som použil Nato Olive a pruhy sú čiernou. Na zosvetlenie a utĺmenie kontrastu farieb som použil techniku fading. odreniny sú znázornené farbou tanková šedá. Hrdza je olejovou siennou pálenou. Zaprášenie je pigmentmi od firmy Tamiya. Náklad som znázornil vreckovkami napustenými rozriedeným Herculesom(disperzné lepidlo) a nafarbený khaki farbou a previazané niťou napustenou herculesom. Fľaša je z číreho rámčeku zo stabevnice, vyvrtané hrdlo do ktorého som zapichol kúsok špáradla.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára