piatok 15. mája 2009

Sd.Kfz 251/9 Ausf.D The Last Winter










Spolu s modelom od TAMIYE som kúpil aj kopu doplnkov, ako : sústruženú hlaveň od zaniknutej firmy ELEFANT, sadu leptou od firmy PART, podvozok od firmy AFV Club, pásy od firmy Hobby Boss, model sa skladal celkom dobre, ale musel som si vyrobiť časť s torznými tyčami, čo mi zabralo pár chvíľ. pri farbení som problém nemal, pokiaľ som nezačal nanášať dekály, štetcom som chcel naniesť lesklý lak iba pod dekál a tým mi zliezla farba kamufláže. Preto som musel cez bok korby prehodiť plachtu. Vybral som si model s žlto-zelenou kamuflážou,(žlatá XF-60 Dark yellow a zelená XF-5 s trochou XF-58) na ktorú mala isť pred začiatkom zimy samozrejme zimná zmytelná kamufláž. Figúrku som dostal od Riša Sobotu z KPM Žilina. Na patinu som zase použil olejovú farbu Umbru pálenú, a zosvetlenú základovku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára