piatok 22. mája 2009

Tiger I final version - 2.časť

Po dlhom cca 2 mesačnom čakaní na doplnky na tigra (mriežky nad vetracie otvory motorov) od firmy Eduard, ktoré nakoniec ani neprišli dodnes (to je spolahlivosť obchodníkov). preto som sa rozhodol dokončiť model bez doplnkov a kúpim si ich až na Modellbrno 2009 a možno raz pridám na model. Hrdzavé miesta (výfuky, náhradné články pásov, ...)som napodoboval pomocou pigmentov od firmy TAMIYA. Hlaveň mi tošku "ušla" takže nebola úplne na 100% nalícovaná, preto som musel vymyslieť niečo, čo by to ako-tak zamaskovalo. Vymyslel som možno nové nikdy nepoužívané maskovanie hlavne. Obväz som obmotal okolo hlavne a na 2.miestach pevne priviazal, a nafarbil tmavšou zelenou ako na tanku a pridal som aj pole hnedej. preto maskovanie funguje tak ako má. Chcel som pridať aj pár vetvičiek, ale som ich spracoval tak že to nebolo dosť dobré pre moju tvrdohlavú hlavu, tak som ich tam nedal. Na odlúpnutých miestach zimmeritu bývala väčšinou základová farba. Snažil som sa ju čo najvernejšie namiešať z odtieňov revell. Podvozok s kolesami som patinoval pigmentami od miga podobným spôsobom ako na Panzer II. Podvozok čaká v poslednej fáze ešte zaprášenie buffom a naznačenie vlhkých miest na kolesách mixom leslého laku a ztmaveného odtieňa buff. Odreniny sú zatiaľ v prvej fáze, čiže tmavé odreniny na trochu "zarezlý" kov. použil som na to Umbru pálenú. v dalšej fáze budem napodobovať okraje odrenín svetlým odteiňom žltej.


DOKONČENIE NABUDÚCE.

4 komentáre:

  1. To maskovanie laufu z tej gázy mi príde moc hrubé, zhodil by som to dole. Bez toho to bude OK.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj mne ale bez toho je tam taka dosť veľká prepadlina, ktorá neni moc priíťažlivá :( ale možno to dám dole.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Daj to dole a nahraď to niečím iným ... škoda si mohol tu hlaveň dať do roviny tak by sa dalo vymyslieť veľa variantov ako zakamuflovať hlaveň

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nechapem ako myslis do roviny..:( myslis spravne usadit:D:D:D no to by som nemohol mat asi krive ruky:D:D ale cim by som to mohol nahradit??? a je to tam nabodovane sekundakom:( dufam ze to pojde dole bez farby

    OdpovedaťOdstrániť