piatok 22. mája 2009

Tiger I final version 3.časť (dokončenie)





Na okraje odrenín som použil olejovú farbu Neapolskú žltú. Okolo pokolopov som naznačil značné poškodenie farby, pomocou molitanu a farieb(šedej, umbry pálenej a neapolskej žltej). Figúrka je kompletne dokončená. na farbu očí som použil bielu olejovú s trochou pleťovej, pri olej. farbách mám pocit väčšej istoty a dlhšie zasychajú, preto sa dá aj na druhý ďeň nejaká ta chybyčka opraviť. Zreničky som nafarbil iba malou bodkou do takmer stredu oka umbrou pálenou.Vlasy sú farbené hnedou tamiyou. Čiapka je nafarbeá tankovou šedou a šilt čiernou s kvapkou leslého laku. Na krku má zavesený železný kríž, ten som maloval najprv striebornou revell a neskôr som sa snažil do kríža namalovať čierne polia. Tým sa moja práca na figúrke skončila. Ďalej som pokračoval hrdzavými stekancami na vybraných miestach siennou pálenou rozmývanou riedidlom white spirit. Zaprášenie na kolesách a podvozku som napodobil veľmi zriedenou XF-57 Buff. Neskoôr som na nich napodobil špliechance a cákance blata, pomocou prestriekavanie štetca namočenéhov zmesi pigmentov. Anténa je z vytiahnutého rámčeku a plachta v modrej farbe na zadnej časti veže je z cigaretového papieriku nafarbeného modrou farbou revell 56. Po dlhom presviedčaní kolegov z kubu a z modelfóra som nakoniec dal dole "maskovanie" hlavne. Musel som teda opraviť pokazenú kamufláž a ešte aj obrúsiť hlaveň do pekného oblého tvaru. Hlaveň som nastriekal opäť žltou, hnedou a nakoniec zelenou. Neskôr lesklým lakom a nakoniec aj matným a pridal pár odrenín.












Stavbu som si vychutnával po celý čas, ale časté chyby väčšinou spôsobené mojou vinou mi to vôbec neuľahčovali. Ale ako vravia všetci okol mňa : ,,človek sa učí z vlastných chýb" .

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára