piatok 22. mája 2009

Zis-2 s posádkou (2.časť)

Po dlhšej prestávke som opäť pokračoval, ale pomalším tempom.
Stavba ďalej prebiehala bez vážnejšich komplikácií ale nemôžem povedať že som si stavbu užil. Stavba síce mala aj pár pekných chvíľ, ale to nemení nič na tom že som bol zo stvabnice sklamaný. Figúrky celú firmu zachránili. Ako som už spomínal figúrky majú prekrásne detaily ako tvárí tak aj póz figúr. Lepenie a čistenie ma pomaly prestalo baviť a tak som začal malovať detaily do diorámy. Stavebnica nám nabalila kopu pekných detailov ale zase s otrepamy, napr.: kopu rôznych druhov nábojov a nábojníc, ktoré stači len odvŕtať. Ďalej tam je jedna bedňa, ktorú môžeme nechať buď otvorenú alebo zatvorenú. Sú tam nejaké potraviny(chleba, a nejaká taštička so syrom???). Začal som teda malovať náboje a nábojnice. Na kúsok papierového obĺžnika som nalepil obojstrannú lepiacu pásku a na druhú stranu pásky som nalepil spodok každého náboja(viď fotky) a potom som hustou zlatou farbou revell natieral vždy iba jedným smerom. Špičky nábojov som natrel farbou revell aqua color Nato-olive. Ďalej som farbil drevenné časti farbou revell 88 na ktorú som naniesol ešte wash umbrou pálenou. Po zaschnutí emailových farieb, som natrel bedňu ruskou zelenou XF-58 a pokiaľ bola farba ešte čerstvá, som štetcom s veľmi tvrdým vlasom opatrne odúpaval farbu. Tým vznikol pekný efekt opotrebovanej bedne na náboje. Celtu prestretú cez bedňu som natrel farbou Vallejo(english uniform). Nakoniec ma omrzelo aj farbenie detailov a zase som sa pustil do lepenia. Časti, ktoré boli brúsené, alebo tmelené som natrel šttcom farbou Vallejo pre skonotrolovanie. Nakoniec som dolepil malinké detaiy.Tým sa lepenie skončilo a začína farbenie.

2 komentáre:

  1. Tak fajn, stavba toho dela nakoniec dopadla dobre:) S tou celtou na bedni od granátov by som niečo ešte urobil, je taká nemastná neslaná. Skús ju zosvetliť a zvýrazniť drybrushom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. v podstate na tej celte je dry-brush ale iba malo zosvetleny. skusim na to este pritlacit.

    OdpovedaťOdstrániť