piatok 27. augusta 2010

Marder III Ausf.H (4.diel)

 "Postaviť sa" takejto stavebnici nieje veľmi ľahké, pretože 50% stavebnice si musím vyrobiť skoro podomácku a za pomoci doplnkov. Dalo mi dosť práce aby som dokončil bojový priestor kde je najviac detailov a veľká časť leptov. Stavebnica má dosť chýb,ktoré sú spôsobené vekom stavebnice a ktoré z veľkej časti budú viditeľné, takže nezostáva mi nič iné ako naplniť model až po okraj bagážou, figúrkami, bedňami a kanystrami...
Model nafarbený základovkou, nemeckou žltou, a zelené fliačky a hady sú svetlo zelenou . mix tamiya farieb žltá XF-60 a XF-5 a lesklého laku X-22 ...






         













5 komentárov:

  1. Vo výsledku ten nástrek vyzerá dobre, teším sa na celkový konečný efekt, zatiaľ sa mi to veľmo páči.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. díky... 8-) už sa aj ja teším ked to konečne dokončím

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nakoľko niesom odborník v tejto oblasti, sa mi tento tank páči, tvojím spracovaním je to podľa mňa veľmi pekné a tvarom tanku, ktorý vyzerá ako z nejakého anime seriálu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 8-) no veru vyzerá tak... nemci mali vždy zmyslel pre detail a funkčnosť zároveň... Rusi podľa môjho názoru mylsely len na funkčnosť a agnličania nemysleli na nič :D :D :D

    dnes som celý deň som s ním pracovalm, takže čisto teoreticky ho môžem až budúci týždeň priniesť.

    OdpovedaťOdstrániť