utorok 15. septembra 2009

US HMC M7 Priest (dokončenie)


Bahníčko, zaprášenie, skrátenie pásov a ich následná patina boli viac menej zlatým klincom projektu. neskôr už len postupné a veľmi pomalé dopĺňanie všetkého čo som doma našiel, vyrobil,... Po celý čas som si stavbu vo veľkom užíval, hlavne práca s leptami ma veľmi zaujala. Až na malé problémy s pásamy a geometriou niektrých dielov je stavebnica podarená. Trvalo takmer 3 mesiace, kým som z modelu takmer pre začiatočníkov vykresal model zaujímavej a hlavne neotrepanej predlohy. Preto chcem poďakovať chalanom z klubu, ktorý ma takmer roztrhli od naplnenia informáciami. 8-)

2 komentáre:

  1. Dosť dobré! Pár chýb by sa našlo (ako mna všetkom), ale to sa časom s cvikom poddá. Moc pekné, obzvlášť v porovnaní so staršími kúskami.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka 8-) no až na tie pásy som spokojný :D

    OdpovedaťOdstrániť