nedeľa 16. augusta 2009

M7 Priest (3.časť)



Pokračoval som teda tou najzákladnejšou patinou v interiéri a obidve polovice korby som zlepil. Trvalo mi asi 25 minút, kým som našiel presne to miesto kde obidva boky sedeli na rovnakom mieste. Rýchlo som prilepil zadnú stenu motorového priestoru a všetko napevno zafixoval gumičkami, Tamiya páskou, štipcami, atď... Na druhý deň som pokračoval exterérom a všetkému čo k nemu patrí. Výmena madiel z medeného drátku a dolepenie zvyšných pár detailov. Interiér zamaskoval páskou a papierom aby sa základová farba nedostala už na nafarbené miesta a model bol pripravnený na farbu. Začal som neutrálnou šedou XF-20 pre zjednotenie povrchu a na druhý deň som pokračoval Olivovou farbou. Je to zmes Tamiya farieb Olive drab+Khaki+buff+lesklý lak. Po následnom zalakovaní dostane farba veľmi pekný odtieň olivovej farby. Lesklý lak mi tentoraz néjako protestoval... ani za nič nechcel spraviť pekný lesklý povrch. Preto som musel striekať niekoľko dní za sebou po tenkých vrstvách.... Naniesť dekály znova prestriekať jemnou vrstvou laku a hurá konečne fading, dry-brush, wash,...




2 komentáre:

  1. Hmm, zaujimava prisera ta predloha.
    Inak, tie dve posledne fotky nie su prehodene ? Skutocne je ta druha odfotena po fadingu ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aha.. hups..8-) sú prehodené. Vďaka za upozornenie. je to fakt príšra :D

    OdpovedaťOdstrániť